Kul med REA

{ 2012-06-2619:52:44 } Inköp | 1 kommentarer


Så himla jobbigt när blogg.se  (eller är det kanske mitt internet) inte vill samma sak som mig. Jag har hur mycket som helst att blogga om men det hakar upp sig och jag blir asirriterad.
 
För er som har missat det så har ZARA börjat med sin underbara REA. Igår fyndade vi i Nacka forum och idag var jag inne i stan och kollade. Jag håller med Daniella, det är totalt och fullkomligt omöjligt att gå ut från Zara utan en endaste påse. Jag älsar verkligen allt denna butik kommer ut med, om det så är en basic tischa eller en gullig kofta med detaljer.
Igår var det mest kläder till mamma som följde med hem (Gud vet att jag behöver det...) men idag fyndade jag till barnen. Varför är det mycket roligare att handla till dem? Om barnen tillåter imorgon kanske det blir lite fotottid över och jag kan visa er allesammans vad som har fått följa med hem!
 
 
  
 




Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Gud va fiiiin!

2012-07-09 @ 00:15:42
URL: http://nicoleb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December