Vi lever...

{ 2012-06-1520:50:08 } Dagbok | 0 kommentarer


Man kan tro att vi totalt har försvunnit från jordens yta men det har vi inte alls! Julia har ju som sagt sommarlov nu och då får mamma INTE mycket tid att sitta framför datorn.
Jag har hela tiden sagt att det inte aaaalls är jobbigt att ha två barn men jag måste nu erkänna att det är ganska krävande nu faktiskt. Jag anser att barn ska kunna leka själva, Julia och Noah har ju ett supermysigt rum med massa leksaker, men det verkar inte vara så poppis. Ut måste man också, jag klarar inte av att sitta inne en hel dag...

Nu har vi flyttat ut på landet över helgen. Skönt att se något annat än lägenheten där det känns som om jag ibland tillbringar allt för många timmar ibland. Här ska vi bara slappna av och njuta av varandra. Jag har köpt Plaza Interior som jag tänkte att jag skulle slappna av med imorgon när Noah sover middag, vem vet jag kanske tjuvkikar redan ikväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December