2012-03-12

{ 2012-03-1212:26:49 } Dagbok | 0 kommentarer


Har varit iväg och fixat Noahs pass inför kommande Italienresa. Lilleman var jätteduktig, satt helt stilla och log till och med. Han är ju extrem lintott så bilden fick tas om flera gånger, såg ut som om han bara hade ett halvt huvud typ i ljuset dem hade för fotograferingen.
Väl hemma igen har vi ätit lunch och jag har sopat lite på balkongerna. Snart börjar "sitta-ute-period" och då vill jag vara redo. Funderar på att ha lite roliga färger på sittdynor osv. Innan har jag haft marint men är liksom trött på det och som man brukar säga så förnöjer ju ombyte.


Måste börja planera lite vad vi ska ge Noah i födelsedagspresent också, kan inte förstå att det har gått ett helt år sedan han kom till världen. Igår när jag gick och la mig hade jag lite ångest för det, frågade mig själv vad jag har gjort det här året för det känns som om tiden bara har sprungit förbi. När jag tittar tillbaka så känns det som om jag har varit mest depp och irriterad hela tiden. Först blev ju Noah sjuk, sen gjorde dem om badrummen som aldrig blev klara (och fortfarande inte är bra!). Känns som om tråkiga saker har avlöst varandra i princip! Positivt är ju att jag känner att under hela det här året har min familj varit ljuspunkten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December