Barnanpassat

{ 2012-03-0714:30:01 } Hemma hos oss | 0 kommentarer


Igår gick jag igenom barnens rum här hemma. Har verkligen skjutit på det länge nu, har inte riktigt vetat hur jag vill ha det. Kom fram till att prova mig fram är bästa tekniken för att få det jag vill ha.

Barnen delar ju rum och måste därför vara anpassat för både stor flicka och liten pojke. Innan var leksaker mest undanstoppade hur som helst men nu har jag delat upp det.
Noah leksaker på hans nivå och Julias på hennes. Underbart med detta är att man kan släppa lös lilleman på rummet utan att vara orolig för att olämpliga saker ligger framme!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December