Jobbar på här hemma

{ 2012-03-1819:55:06 } Julia i ord | 1 kommentarer


Vi jobbar på här hemma med våra vattkoppor. Julia är väl lite halvt på bättringsvägen även om nätterna är ganska jobbiga. Hon kliar liksom i sömnen så hon sover i våran säng och jag håller henne i händerna. Kanske låter lite överdrivet men jag har läst att dem infekterade utslagen blir superduperjobbiga. Idag har vi varit i hos Michis med familj i Knivsta en sväng och försökt och smitta av oss lite. Låter helt konstigt när man säger det så men vattkoppor är ju någonting som man vill "bli av med" och nu känns som en ganska bra årstid att ha det på. Inte för varmt och inte för kallt liksom..

Innan vi drog iväg fixade vi med garderober här hemma. Har gjort klart dem i hallen så nu blir veckans projekt att gå igenom barnens och fixa varsin till dem. Kommer ta sin lilla tid men ack så bra det kommer bli när det ä färdigt!



Sötnosar som sover middag




Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Sött :)

2012-03-18 @ 20:24:52
URL: http://Nicoleb.blogg.CO.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December