Long time no see

{ 2012-03-2820:54:36 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej man kan ju tro att jag har dött här hemma eller något, totalt tappat lusten eller nått! Så är INTE fallet! Jag har bara prioriterat och då har tyvär bloggen halkat på efterkälken!

Här hemma har vi firat Noah som fyllt hela 1 år! Vi hade ett hej dundrande kalas på självaste födelsedagen! Riktigt lyckat kändes det som det var även om jag hade klump i magen i princip hela dagen. Kan inte fatta att det gått ett helt år sen han tittade ut. *Önskar just nu att man på något vis kunde resa tillbaka i tiden!*


Har tagit lite hand om min lillasyster också som har varit tvungen att skicka sin häst till himlen. Tyckte det var mycket jobbigare än vad jag kanske trodde det skulle vara. Bäddat på soffan har jag gjort, tittat på kort på Misse och bakat hennes favoritkaka. Jag älskar min syster och kommer alltid att finnas där...


Imorgon ska vi tillbaka till öron-näsa-halsdoktorn med Noah. Får se vad dommen blir, vi hoppas på bra då planet till Italien lyfter på FREDAG!! Ska bli riktigt skönt att åka till varmare bräddgrader nu när det pratas om snö i Svea Rike till helgen. Vi har köpt en kick-ass extravagn och jag längtar galet mycket! Imorgon står ansiktsbehandling på schemat (hos Helheten i Hammarby Sjöstad) följt av lite shopping, städande och packande. Allt detta helst innan Julia ska hämtas på dagis och mannen kommer hem från jobbet, wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December