Så var det weekend

{ 2012-03-1010:04:10 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi är ledig allesammans. Lugn morgon, frukost framför film på TV och nu ska vi snart iväg till Haninge. Julia ska på cheerleading... Blir väl lite häng i Haninge för vår del, kanske en sväng förbi babyproffsen och kolla mindre barnvagn att ha med sig till Italien kanske.

Det kliar i mina fingrar också, måste göra om måste göra om måste göra om... Blir lite smått galen på mig själv och jag tror att min man blir det också. Men vad ska man göra när man går hemma liksom. Måste dra igång något projekt som jag kan "göra själv". Jag har ju det här med lampskärmarna men börjar tänka om lite och vet inte om det var en så briljant idé som jag först trodde. Måste slipa på den lite!
Egen konst vore ju inte så dumt kanske. Jag vet precis var jag vill sätta upp tavlor här hemma och har en tanke om vad jag vill ha för typ av konst. Vet dock inte några bra gallerier OCH har ingen lust att lägga ut flera tusenlappar så varför inte göra det själv? Panduro här kommer jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December