Spaweekend

{ 2012-03-0209:45:57 } Dagbok | 0 kommentarer


Det är ungefär vad jag ska på i helgen, jag ska hem till MAMMA! Här hemma har det minst sagt varit hektiskt den senaste månaden och det märks verkligen på mig.
Jag vill inte vara den som klagar och jag VET att barn blir sjuka. Senaste månaden har jag dock bara sovit mellan 3-5 timmar/natt, varit sjuk själv och tagit hand om alla sjuka här hemma, jag kallas numera inte Emelie utan Zombie. Min mor kom med förslaget att jag ska komma hem till henne och bara få vara för mig själv en stund. Måste erkänna att jag har lite ångest, kommer säkert gråta på tåget men jag vet också att när jag kommer hem på söndag kommer jag vara som en annan människa. En gladare och piggare sådan!


Idag bjuds det på sol här i Stockholm och jag ska ut och njuta...Promenera, promenera, promenera! Kanske en och annan shopping också man vet aldrig!


Happy friday!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December