Sunny days

{ 2012-03-1216:50:59 } Noah i bilder | 1 kommentarer



/
Noah har fått leka i parken idag! Eftersom vädret är helt underbart, och jag får lite "dåligt samvete" om jag sitter inne när vädret visar sig från sin bästa sida, så gick vi till parken! Noah fick testa på gungorna och jag överdriver inte om jag säger att han slrattade i princip hela tiden. Det brukar Julia också göra så jag antar att båda mina barn är riktiga gungbarn! I och med detta välkomnar jag biceps och triceps som glatt kommer få arbeta x antal timmar i parken i framtiden.


Nu röjs det för fulla muggar inne hos barnen och jag ska sätta igång med maten. Tror det blir pasta med någon form av kycklingsås!




Kommentarer
Postat av: Michaela ♥ mamma till L & C

Åh söta Noah! <3

Gud vad snygg han blev i pop jackan. Super!

2012-03-13 @ 16:33:08
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December