Det nya "hänget"

{ 2012-05-1018:30:02 } Vi syskon | 1 kommentarer


Okej jag har varkligen saknat någonstans att hänga på dagarna.. Gå på stan i alla ära men jag vill ha någonstans där barn får vara barn, man inte känner sig ivägen och kaffet är billigt! Jag har nu hittat detta ställe och det heter Semlan, en öppen förskola i Sköndal. Den drivs utav underbara Ylva och hennes kollegor, Ylva var ansvarig för en annan öppen förskola vi gick på med Julia och har nu kommit igång igen.
Det här stället är dock extremt mycket bättre än de andra ställena vi har hållit till på och jag kan säga att älskade Noah är i himmelriket. Han blir som en spännbåge och skriker när vi ska gå därifrån = bra betyg för ÖF! Något som är ännu bättre är att det finna något för barn i alla åldrar. Julia var med idag och hon tyckte det var toppen. Hon är en riktig "pysseltjej" och där fanns pennor, målarfärg, pärlor till armband och pärlplattor. You name pyssel och jag kan nästan lova att det finns där.
Utanför finns också en jättefin lekpark med gungar, sanlåda och sånt. Båda barnen sprang runt som tokar och på eftermiddagen så tar dem fram lite större bilar och sånt som man kan leka med också. Perfekt om det är fint väder!


Så, för er som inte varit där kom för sjutton!












Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att ni gillade de :)

2012-05-11 @ 06:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December