En dag i solen

{ 2012-05-0219:14:53 } Dagbok | 2 kommentarer


Som sagt, inte en minut mer inne än vad jag verkligen måste! Vi har varit ute på stan hela dagen, ätit god lunch och handlat endel. Efter dagishämtning blev det en svalkande glass och parkhäng.
Noah tycker det är superkul att vara i parken nu och var som en spännbåge i famnen när vi skulle gå hem. Har upptäckt att han är raka motsatsen till sin syster dock som inte kunde sitta stilla en minut. Han trivs bäst i sandlådan han, hmm är det bara jag som tycker att han påminne lite om tjuren Ferdinand?
När vi kom hem från parken insåg jag att vi hade i princip hela sandlådan med oss in, det blev avklädning i trapphuset och sen direkt i badet för barnen. Det drog ut på tiden och middag glömde jag totalt bort, pizza blev det då och det var inte mig helt emot faktiskt.
Nu sover barnen snart och jag gör mig redo för en lååång kväll med TV-tittande. Grey's ikväll ju och innan det så har jag en hel drös med andra program som jag vill se.






Kommentarer
Postat av: Mi ♥ mamma till L & C

Snygging Noah!

Coolaste outfiten alltså! Jätte snygg baseball jacka :)

2012-05-02 @ 19:41:03
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/
Postat av: Mi ♥ mamma till L & C

Haha vad menar du med "Min söta gudson går inte av för hackor han heller..." är det jag som är mongo eller?



Jag jobbar inte.. eller jo i helgen förstås.. Men bara det liksom! :)

2012-05-02 @ 20:20:34
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December