Fredagsnöje

{ 2012-05-0409:41:54 } Dagbok | 0 kommentarer


Härlig fredag, eller inte.. Vädret är inte på topp och jag har tvättstuga. Känns som om dagen skulle kunna varit mycket roligare men tvätthögarna invaderar och jag MÅSTE verkligen ta tag i det nu. Känns som om så fort det är fint väder så kommer jag på massa ursäkter till att slippa hushållsarbetet här hemma. Noah somnade precis och jag har slängt i två tvättar, ska sätta mig framför TVn en stund nu tror jag. Tar en sak itaget, måste byta lakan och sånt också. Jag tycker det är jobbigt nu men tänker istället på hur skönt jag kommer tycka det är ikväll och VIPS så blev det mycket lättare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December