I love coffee!

{ 2012-05-0413:29:06 } Dagbok | 1 kommentarer


Att jag älskar kaffe är ingen hemlighet, det är heller ingen hemlis att jag blir till en vandrande zombie om jag inte får mitt vanliga intag på morgonkvisten.
Bryggkaffe absolut något jag tycker om men ska jagska lyxa till det så brukar jag göra mitt "gokaffe" i kapselmaskinen. Jag vet att vissa gör det varje dag och jag gjorde också det förut. Detta tills jag kom på att jag tyckte det var MYCKET godare om jag gjorde det lite mer sällan. Kaffe i kapselmaskinen blir som mina glansiga Hunter-stövlar, glamour i vardagen! Jag brukar göra det med vanlig mjölk men ibland slår jag till på Latte mjölk, som idag t ex och även fast allt görs av maskiner så känner jag mig som en riktig barista!


Nu ska jag njuta lite av mitt kaffe, eller vem försöker jag lura jag ska njuta mycket, innan jag hoppar in i en dusch och sen tar mig och Noah ut på promenad. Klockan tre ska Jullis hämta, idag är en sån där dag när jag saknar henner galet mycket!






Kommentarer
Postat av: Martha Herbert

Din "fancy coffee" var den bästa hela resan, plus citronpie! Kram, Nana

2012-05-07 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December