I've had my eye on you

{ 2012-05-3013:45:54 } Inköp | 1 kommentarer






Länge har jag spanat må ni tro på den här fina filten från Klippan. Tror egentligen att jag ville köpa den till Poppis när han fyllde ett år men det rann liksom ur sanden och det blev andra paket istället.
När jag igår, innan dramat, var på stan gick jag in på Åhléns och såg till min förtjusning att det var 20% rabatt på just plädar från Klippan.
Jag slog till och är nu lycklig ägare, eller Noah är lycklig ägare, till en svart och vit monsterpläd från Klippan!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Superfin! Ibland har man tur :) Så roligt med korten du har på din lilla med persikan, har exakt samma fast på min kille när han sitter och äter persika så :)

2012-06-06 @ 00:07:04
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December