Jag och min Cameleon

{ 2012-05-0809:52:35 } Inköp | 2 kommentarer


Jag har insett, både på gott och ont, att det är helt onödigt för mig att införskaffa den nya Bugaboo Donkey. Jag har en superduper vagn som det absolut inte är något fel på och det enda som egentligen gör att jag vill ha den är den andra är den där otroligt snygga varukorgen på sidan (ååhhh den är så snygg...). Om Julia fortfarande behövde vagn så hade det varit en HELT annan sak (hello Bugaboo Donkey) men nu är hon min stora tjej och hon är inte ens speciellt intresserad av ståbrädan längre.
Så, istället för att sälja min underbara Cameleon och punga ut med X antal tusenlappar till så vårstädade jag vagnen riktigt ordentligt. Inföskaffade nya framhjul, en Bugaboo Tray och en sittdyna, simsallabim och vagnen är som ny! När det blir riktig sommar sen ska jag sätta på sommarsufletten och parasollet och då blir det som en ny vagn igen.

Har kommit fram till att våra Bugaboo Cameleon är det bästa köpet vi någonsin har gjort...






Kommentarer
Postat av: JOLINE&MIO

Jag ska också GARANTERAT köpa två bugaboo tray! Men... det är ju så mycket man vill ha egentligen, haha, kan inte riktigt bestämma mig.

2012-05-08 @ 11:07:10
URL: http://familyforever.se
Postat av: Emelie, Leon & Tilda

Emelie, hur mycket kostade dom nya framhjulen? Ska sälja min Cameleon och det enda som inte känns så fräscht med den är just framhjulen som blivit lite rostiga..

2012-05-08 @ 14:23:35
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December