Måndag

{ 2012-05-0711:47:05 } Dagbok | 0 kommentarer


Känner mig på allmänt bra humör idag. Detta trots att jag sovit huuur dåligt som helst inatt, Noah är inne i nån "klättra-på-mamma-mitt-i-natten"-fas. Jag tror jag blir galen...
Jag tror det var min frukost som fick humöret att vända idag, åt frulle på BALKONGEN! Kändes nästan som om det var sommar och jag riktigt kände hur jag började dra lite på smilbanden. Måste sett jättekonstigt ut för dem som gick förbri utanför, där satt jag och log som aldrig förr liksom!
Nu står middagen i ugen, ja jag förbereder middag nu så jag inte behöver stå och stressa sen i eftermiddag. Ska på lite äventyr efter dagishämtning och om maten är klar när vi kommer hem sen så underlättar ju det en massa.


Nej, nu vill jag ut och njuta... Ska klä på Poppisen och ta mig till Globen tänkte jag. Han måste verkligen klippas då jag tycker han är alldeles för långhårig nu. Har ingen aning om hur man klipper killar och vågar inte chansa, vill gärna han ska ha båda öronen kvar liksom!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December