Morning friend

{ 2012-05-0108:50:48 } Hemma hos oss | 2 kommentarer


Okej jag är lite emot frukost framför TVn. Vet inte riktigt varför och kan väl kanske inte motrivera det med mer än att det blir himla kladdigt när barnen ska äta där. Trots detta hamnar jag ofta framför Nyhetsmorgon och försöker tappert med att få Julia att hålla sig över tallriken... Men NU har jag fått en ny morgning friend, en liten LITEN radio som numera står på för det mesta. Perfekt när man lagar mat, sitter med morgonkaffet eller baka! Sen är den ju himla snygg också... Det som var ännu bättre att den bara kostade 99 kr, ja juste det bara 99 kr, på RUSTA. Vem slår inte till då liksom?






Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Emms! Råkade snubbla in på din blogg. Vilken fin och genomtänkt blogg du har. Gullungar gud va tiden går fort. Vem har sagt att det ska vara lätt att vara mamma. Man är ständigt orolig HELA livet ska du veta. Jag ringde Hanna mitt i natten i natt och frågade om hennes Trey va med henne. Han va det så då gick jag och la mig. Sån e jag. Ha en fortsatt trevlig helg så hörs vi igen. Nu har jag ju hittat dig Kram kram /Tina

2012-05-01 @ 09:30:36
Postat av: Emms

Vad kul Tina!

Känns som om du har helt rätt.. Noah verkar ha sån himla otur hela tiden också,. Jag är liksom hönsmamma sedan innan o nu blir det om möjligt ännu värre! Då får man ta ett extra djupt andetag!

2012-05-01 @ 19:19:17
URL: http://emmsss.blogg.se/emms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December