Rymma hemifrån!

{ 2012-05-2821:16:52 } Dagbok | 0 kommentarer



Dåligt bloggande och jag har verkligen ingen annan anledning än att vi har varit ute hela dagarna och på kvällarna har jag varit helt slut av att vi har varit ute hela dagarna.
Här hemma har vi en målare som håller på och göra om taket i hallen och jag får hemska flashbacks från när dem gjorde om badrummen förra året. Lösningen till det här problemet har jag kommit på är att inte vara hemma alls. Inte mer än jag behöver i alla fall så hemma är jag inte på dagarna förens klockan är efter tre och jag har hämtat Jullan. Idag har vi t ex varit inne i stan med Vivi och lilla Nora... Jag har inhandlat, vilka jag tror men inte vill lova, Noahs sista par shorts. Känns som om han borde klara sig nu men man var ju aldrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December