The drama

{ 2012-05-3009:39:38 } Dagbok | 1 kommentarer


Hade en mysig dag på stan med sonen igår och allt var frid och fröjd. När jag var påväg till dagis för att hämta prinsessan började jag bli jätteyr, mådde illa och fick domningar i händerna mm. Jag kom dit och han lämna Noah till en av fröknarna innan jag fick synbortfall på vänstra ögat. THE DRAMA... En annan mamma som är sjuksköterska hjälpte mig och ringde ambulans och vi åkte med blåljus in till SÖS. Pappa var med hela tiden och barnen fick stanna kvar på dagis till Timothy kom och hämtade dem.
Möttes av massa doktorer när vi kom fram som gjorde en hel drös med olika tester. Man trodde att jag hade fått en stroke men tillslut kom dem fram till att det "bara" var ett migränanfall. Jag har haft migrän en gång förut men då fick jag blixthuvudvärk på en gång och den här gången kom det inte förens senare på kvällen, var säkert därför jag inte fattade på en gång!



Idag mår jag i alla fall bra, det blir dock en "hemmadag". Detta trots att snickaren är här, jag orkar liksom inte ta mig ut!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Men fy vad läskigt!! Vilken tur att det "bara" var ett migränanfall! Skönt att du mår bättre idag. Kram på dig!

2012-05-30 @ 14:21:35
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December