Börjar bråka igen

{ 2012-11-1220:07:25 } Livets goda | 0 kommentarer


 
Har haft en riktig hemmadag med lilleman idag, han MÅSTE verkligen komma in i rutiner igen. Har sprungit som en galning och plockat överallt här hemma. Främst så har jag gått igenom skåp och lådor i köket. Nya köket ska upp om två veckor, haha helt sjukt att jag pratade om det här redan i sommras och det är först NU det händer. Aja, det blir inte alltid som man tänkt sig.
 
Trött Snäcka hade vi som kom hem från dagis idag så det blev filmtittande. Gulligt hur syskonen riktigt kryper upp tillsammans och gosar i soffan. Detta gav mamman i hushållet lite extra tid så det blev till att laga HEL kyckling i ugn. Ris till det och sås som gjordes på spadet från kycklingen. Jag har ju börjat bråka med kilona igen nu så inget ris för min del. Fick bli riktigt krispig sallad till istället, vet ni jag saknade inte ens riset!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December