Depåstopp

{ 2012-11-1715:45:00 } Dagbok | 0 kommentarer


 
Sitter här med min Fiftyfifty-klubba och doppar den i Hockeypulver, tack BFF!Här är några av mina fina julblommor som jag köpte igår. Hyasinter och mossa blev det också. Jag hoppas att energin infinner sig ikväll och jag orkar göra ett fint arrangemang.. Har varit i farten absolut hela dagen och nu är vi bara hemma för ett depåstopp innan vi ska iväg på middag! Tänkte att det skulle bli en lugn helg men det blir ju aldrig som man tänkt sig... Det är väl i och för sig inget fel med det, jag får ju vara med mina kära!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December