Fredagsmys delux

{ 2012-11-1616:13:00 } Noah i ord | 1 kommentarer


 
Nä om man skulle ta och sätta igång med tacosen då... Ska bara sitta ner i två minuter först! Fastnade helt på dagis och pratade med Julias fröken. Noah har ju fått förskoleplats, har jag ju helt glömt och berätta! Den 14/1 2013 börjar den lilla krabaten på Julias dagis. Det är verklgien dags för honom  nu. Jag är väl kanske lite orolig då talet inte riktigt har släppt för honom än, jag förstår ju honom men gör andra det? Det släpper säkert när han börjar dagis tänker jag!
 
Nu har det gått två minuter jag och ska joina barnen i deras dans, sedan lite snyggt glida in i köket och förbereda TACOS! Fredagsmys DELUX..




Kommentarer
Postat av: Martha Herbert

I just commented and it disappeared so I will try again. Noah's picture is ADORABLE. Your kids have the most beautiful blue eyes. Don't worry about daggis, Em. He will do fine. I could understand him and they will, too. Kram, Nana

2012-11-16 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December