Plättar

{ 2012-11-2211:50:36 } Noah i ord | 1 kommentarer


 
Vilket barn älskar inte plättar med hallonsylt, grabben bara slängde i sig! Nu sover lilleman sin middagslur ute balkongen, krupphostan är tillbaka och att vara ute ska tydligen vara det bästa. Vi var inne på SÖS igår och kom hem med lite medicin som han ska få om det blir värre. Stackar lilleman... Han är en riktigt liten kämpe och kan faktiskt sova genom de flesta hostatackerna, mammas och pappas sömn är det värre med.
 
Dags att ta fram dammsugaren mina vänner, hoppas på en tripp till IKEA efter dagislämning men vi får se hur det blir med det. Mannen ska tydligen iväg på hockey... Skaffa körkort Emelie!




Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Frisk luft är de bästa :) får han en atack lr på gång, linda in han i något varmt och ut på balkongen, sen om de inte ger någon effekt så åker man inte in om inte medicinerna han får hjälper :)

Lexus bev alltid bättre i bilen med lite öppet fönster när vi var påväg in :) så luft är alltid bra på krupp :)

2012-11-22 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December