Status

{ 2012-11-2310:30:35 } Noah i ord | 1 kommentarer


 
Idag är jag en trött mamma! Poppisen somnade som vanligt vid halv åtta. Vaknade dock klockan åtta av värsta hostatacken och sov sen på mamma, sittandes i soffan med öppen balkongdörr, till tio. 
Vi har höjt upp hans säng men känns inte som om det är tillräckligt så det blev till att sova halvsittandes i vagnen brevid mammas säng. Han sov väl ganska bra, fick en till välling men knäppismamman låg ju och lyssnade till varenda andetag och bara väntade på när nästa atack skulle komma och visst kom den.. Precis lagom till att jag äntligen höll på att somna, ni vet när man är i sån där härlig dvala! Bara till att sätta sig upp, ge näsdroppar osv.
Idag hostar han fortfarande men är pigg. Jobbigt att han vill springa runt och röja, då blir liksom hostan värre. Tackar PIXAR för Toy Story, han har suttit stilla med sina dockor i knät nästan hela filmen nu...
 
Nu är det snart dags att börja med lunch och sen ut på promenad för middagslur i vagnen!




Kommentarer
Postat av: Martha Herbert

Hoppas att han har det lungt ett tag till. Saknar alla Liljebergs! Kram, Nana

2012-11-25 @ 04:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December