Back in biz, eller?

{ 2012-09-2209:10:25 } Dagbok | 3 kommentarer


Okej, sjukdom har bytts ut mot annan sjukdom här hemma. Jag har varit superduperduperföryld och Noah har haft krupp. Galet och jag har varit helt slur, t om sovit middag på dagarna. Någonting som jag aldrig har gjort, inte ens när barnen var nykläckta.
Min älskade mamma har varit här också, vi har smitt planer... Jag tänker inte vara sådär hemlighetsfull som alla andra och hålla er på halster utan jag tänker prata klarspråk. Jag och Timothy ska gifta oss!
Efter snart 8 år tillsammans och 2 barn tycker vi båda att det är dags! Vi satte datum för många månader sedan men har liksom inte börjat planer förens nu. Någonting som jag lite halvt ångrar, mycket mer att tänka på än vad man tror. Tur att jag har mamma, BFF och syster! Det kommer verkligen bli en dag vi aldrig kommer att glömma!
 
Nu ska vi bege oss mot Julias cheerleadingträning...
 
 




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh grattis, vad roligt! :) När är det ni ska gifta er? Eller är det fortfarande lite hemligt vilket datum det blir?

Kramar!

Svar: Det är jättekul, roligt att "få" säga det nu också... Den 25 maj i Allhelgona Kyrka smäller det! :)
Emelie

2012-09-22 @ 13:37:52
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Grattis :) Det är ju på tiden Emelie.
Skickar lyckokramar från Täby!

Svar: Gulle du, tack så mycket! Har du inte tid att ses någon dag?? Kram
Emelie

2012-09-23 @ 21:23:07
URL: http://nicoleb.blogg.se
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Absolut, är ju fortf hemma med H om dagarna så :) När vill och kan du? :)

Svar: Vad kul! Jag vet inte, vad har du för planer för nästa vecka?? Kram
Emelie

2012-09-26 @ 10:20:22
URL: http://nicoleb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December