Latdag

{ 2012-09-2713:57:45 } Dagbok | 0 kommentarer


 
Gaahh... Okej vad som började som en lugn och mysig förmiddag här hemma avslutades med 1h brottningsmatch med lillkillen. En liten kille som vaknade efter endast 1h nap och fortfarande var supertrött, tror han drömde mardröm eller nått. Nu har jag äntligen fått honom att somna om lugnt och fint i vagnen och även kommit fram till att det är helt lönslöst att försöka få honom att sova nap i sin säng. Han har, sedan han varit jätteliten, alltid sovit i vagnen och där sover han jättebra. Egentligen förstår jag inte vad det är för skillnad på nap och sova för natten, för natten somnar han nämligen jättefint i sin säng. Hmm, ingen idé att fundera mer på det utan jag kör på ett vinnande koncept helt enkelt.
 
Under den korta tid han sov i sin säng han jag med att baka kardemummamuffins. Hade egentligen tänkt att jag skulle frysa in dem, till en "ätardag" ni vet, men efter att ha slitit mitt hår så undrar jag faktiskt om jag kanske inte är värd en muffin i alla fall?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December