Nattinatt

{ 2012-09-2618:36:00 } Dagbok | 0 kommentarer


 
Verkligen regn hela dagen men det har inte gjort mig det minsta. Har kommit på att hösten nog hör till min favoritårstid. Tjocka tröjor (haha lätt att dölja det man inte vill visa!), halsdukar, levande ljus och chai på kvällen! Idag hade vi i alla fall mysdag i Sickla med lekland och inhandlande av nya höstjacka till mamman. Ska försöka få den på bild men hängandes på galgen så var det svårt att fånga hur himla "kick-ass-snygg" den verkligen är, ingen proffsfotograf jag inte. Kanske blir så att man tvingas manekänga i alla fall, om ni verkligen vill se den asså...
 
Nu sitter barnen och myser i soffan framför AristoCats och jag ska snart joina. Fästmannen ska iväg på fotboll med sin mamma, AIK-Elfsborg... Ha så mysigt ute i regnet säger jag, själv ska jag göra mig en chai och kolla på någon romantisk komedi i alla ensamhet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December