Nya året är här

{ 2013-01-0314:14:37 } Dagbok | 1 kommentarer



Så var jul och nyår över... Kan väl kanske inte säga att det blev som jag hade tänkt mig direkt! Julafton var supermysig trots jobb för min del. God mat och tro det eller ej så tittade faktiskt Tomten förbi!
Vi skulle fira min pappas födelsedag + nyår på Teneriffa, gud vad mysigt tänker ni och det tyckte vi också tills sjukdommar satte käppar i hjulet. Det slutade med att Timothy och Noah stannade hemma, jag och Julia var sjuka om varandra veckan vi var borta. Två dagar fick vid poolen i alla fall men man kan väl säga att 2013 skulle kunnat börja bättre!
 
Nu är vi hemma igen och ska börja ta tag i det nya året...




Kommentarer
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Vilken trist start! Hoppas det blir bättre nu..!

2013-01-03 @ 22:33:43
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December