Så var det slut på det roliga

{ 2013-01-0911:01:54 } Noah i ord | 1 kommentarer


 
Mammaledigheten lider, tyvärr, mot sitt slut och på måndag börjar Noah på förskola. Sitter här hemma och tycker lite halvt synd om mig själv, fast jag varit hemma med lilleman i TVÅ hela år snart. Jag vet att det är lyx och jag känner mig otroligt lyckligt lottad som har kunnat vara hemma så länge. Trots detta går med en klump i magen och jag vet att han behöver börja på förskola. Han kommer tycka det är hur kul som helst men ack vad jag kommer sakna den här tiden. Nästan så att jag sitter och bölar i skrivande stund... Jag känner mig så otroligt stressad över vad som komma skall, vardag men jobb/plugg jag vet inte vad. Att någon annan ska tillbringa mer tid med mina barn än vad jag själv gör är så otroligt jobbigt! Känner mig självisk som vill vara hemma med dem typ hela deras liv, det går ju liksom inte, men va (ja nu skriver jag det) FAAAN!
 




Kommentarer
Postat av: Martha Herbert

Hej Emelie,
Jag tänker på dig hela tiden nu. Har inte läste bloggen på länge. Jag fick en Mac ifrån min syrra och kan inte skriva på svenska på den.

Help. Now this one does not want to give me Swedish letters either. Darn.

Anyway, I am excited about the wedding. Don't forget, I have seen the shoes!

Did the b-day presents for Noah ever get to you, plus the two cards for the kids? Keep forgetting to ask Tina. I know they got to Sweden. STOR KRAM! Nana

2013-03-22 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December