Stora tjejen

{ 2013-01-1108:31:36 } Julia i ord | 0 kommentarer


På onsdag fyller Julia 5 år och det känns som om man blir lika sentimental varje år. Hur har tiden gått så fort och bla bla bla...
Igår fick vi hem brev från BVC där det stod att Julia är välkommen på 5-årskontroll. Superkul tänkte jag tills jag läste längst ner på sidan. Där stod det så trevligt "detta besöke kommer bli det sista inbokade besöket på BVC, vid 6 år tar skolhälsovården över". Har hon verkligen blivit så stor?! Tydligen... Var har jag varit hela tiden då känns det som. Skolhälsovården kommer att ta över...
Jag inser hur himla töntig jag låter och jag försöker att fokusera på hur häftigt det är istället. Jag tänker tillbaka på hur underbart det varit att se henne växa till den hon är idag, jag blickar också framåt och tänker hur underbart det kommer bli att få se henne ta andra stora kliv i livet.
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December