Börjar känns mig redo

{ 2011-03-0714:41:57 } Dagbok | 0 kommentarer


Känner verkligen att jag skulle kunna föda barn vilken dag som helst nu. Känns som om jag kan det här med att vara gravid och ska jag vara helt ärlig så känner jag mig extremt tung. Jag kommer sakna att vara gravid för det är verkligen ett underbart tillstånd att vara i men nu vill jag snart ha lillebror här hos oss. Jag tror faktiskt som om vi alla tre vill ha honom här lika mycket.
Idag har jag fixat lite här hemma, packat upp och bytt lakan. Snart kommer Timothy hem och vi ska hämta Julia tillsammans. Tror sen att det blir en sväng till Farsta C och handlar overall till lillebror! Jag har verkligen letat hur länge som helst efter en och inte hittat någon jag verkligen gillar. Jag hittade en från Geggamoja i Örebro i helgen men den fanns såklart inte i rätt strl, 62/68 är liksom lite för stort när han är helt ny liksom. Blir nog en från PoP tror jag, klassiskt! Kanske blir en överdragsjacka till Julia också, det börjar ju snart bli den säsongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December