Dag 11

{ 2011-03-0814:19:04 } Dagbok | 0 kommentarer


Mina syskon

Fanny: Min helsyster, samma mamma och pappa. Hon är 22 år, hästintreserad och bor på Lilla Essingen. Har pojkvän sedan lite mer än ett år tillbaka.

Ludde: Min halvbror, vi har samma mamma. Han är 13 år och bor tillsammans med mamma och Sverker i Örebro. Han går musikklass och är grym på att spela gitarr.

Sverker har sedan tidigare två barn, dem är jag ju inte blodssläkt med men dem är som syskon i alla fall...

Frida, 35 år. Gift med Totto och bor här i Stockholm. Hon pluggar till psykolog på Uppsala Universitet.

Jesper, 38 år. Förlovad med Josefin och tillsammans har dem barnen Hugo och Pontus. Dem bor också här i Stockholm och Jesper är egen företagare.


Vet inte riktigt hur mycket jag ska skriva om dem här på bloggen, man vet aldrig hur mycket dem vill vara med! Men där är i alla fall lite basics.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December