Familjesöndag!

{ 2011-03-2009:34:41 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är ALLA ledig här hemma och vi ska snart ta oss ut och njuta av det underbara vädret. Lillebror är i stan från Örebro så vi ska försöka träffa honom. Var lite sugen på brunch men vi får se hur det blir.
Igår var vi på trevligt födelsedagskalas i Haninge och kom väl hem vid halv tio tror jag. Julia hade jätteroligt och somnade i bilen på vägen hem.
Jag har ju klagat lite på att jag inte har några kläder att ha på mig men igår gjorde jag faktiskt ett riktigt kap. Köpte en långklänning på H&M för 149 kr. Måste säga att det verkligen är det ulitmata gravidplagget. Det är bekvämt och man känner sig inte som en vankande kossa utan faktiskt ganska snygg. Köpte en mörkblå igår och tänkte att jag skulle köpa en svart också. Dessa klänningar kommer användas flitigt i vår och sommar. Snyggt med Converse nu, ballerina och flipflop när vädret tillåter det. Vad ska man säga, I'm in love! Nu ska vi klä på oss och gå ut i VÅRSOLEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December