Livrustkammaren

{ 2011-03-1809:47:19 } Dagbok | 1 kommentarer


Som vanligt är Julia ledig idag och vi sk hitta på något skoj. Läste på Frejas blogg för någon vecka sedan att dem var på Livrustkammaren och tyckte det verkade superkul så det blir dagens happening. Michis, Leon och Charlie kommer från Knivsta också och ska hänga på. Får se om vädret kanske spricker upp till eftermiddagen också så kanske man kan ta sig en glass i Kungsan. Först skulle det ju snöa både igårkväll och idag men grejen vi har på datorn som visar vad det är för väder och hur kallt det är visar annat. Den brukar faktiskt ha rätt också så jag håller tummarna och tar på mig Converse!



Kommentarer
Postat av: freja

wiie! hoppas ni får det trevligt :) borde inte vara allt för mkt folk nu på en fredag? vi var ju där på lovet.. men det var helt ok iaf :)



gå runt med kidsen och kolla på utsällningarna, inte bara lekrummet! kram

2011-03-18 @ 10:36:35
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December