Ljust ute!

{ 2011-03-1707:34:41 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi har verkligen kommit till ljusare tider. Märker det på monarna då det är ljust när Timothy går till jobbet och Julia vaknar kl sex och säger att vakna mamma det är dag nu. Verkligen dags att börja dra ner persiennerna nu känner jag, så man i alla fall kanske kan få sova till sju.
Nu äter vi i alla fall frukos här hemma, rostad macka med skinka, MUMMA! Ska lämna Julia på dagis klockan nio och efter det så tänkte jag faktiskt ta mig en promenad i solskenet. Lite i hopp om att lillebror ska börja vilja komma ut snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December