MVC igår

{ 2011-03-0309:32:39 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår var jag på MVC på koll. Allting såg bra ut... Magen had inte vuxit så mycket, 1 cm, men jag liggger precis på kurvan. Det var ju trots allt bara två veckor sedan jag var där sist.
SF-måttet var 35 cm och lillebrors hjärtljud låg på 140, allt som det ska alltså. Jag ställde mig på vågen när jag var där också, 12 kg har jag gått upp och har väl något/några kilon till att gå upp innan det är dags för lillebror att komma ut. Mitt järnvärde var inte så bra tyvär, jag har ju tidigare ätit en tablett (niferex) om dagen men måste nu öka till två st.
De senaste dagarna så har jag fått lite som yrsel och en känsla av att jag ska svimma, detta sa hon förmodligen beror på lågt blodtryck kombinerat med dålig sömn. Julia var ju sjuk hela förra veckan = lite sömn för mig. Dessutom så måste jag ju gå på toaletten hela tiden och har då svårt att somna om efteråt, sånt man får leva med.
Nästa gång jag ska till MVC så ska vi i alla fall skriva sammanfatting på graviditeten... Tänk att det är över snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December