Mysig fredag och en månad kvar!

{ 2011-03-1110:45:30 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är det fredag och som vanligt så är Julia hemma från dagis. Vi har kollat på film här hemma hela morgonen då vädret VERKLIGEN inte var roligt, nu börjar det dock spricka upp så tänkt att vi skulle ta oss ut snart i alla fall. Lunch hemma först kanske. Vi har mat kvar sen igår men jag är verkligen inte sugen på det idag! Jag är sugen på en riktigt god sallad med tomat, mozzarella och rödlök. Någon som vet var man hittar en riktigt bra sådan?
Är sugen på att hitta nått också men vet inte riktigt vad. Julia ha ju slutat åka vagn men jag funderar på om jag kanske ska sätta henne i en i alla fall och gå på promenad. Ut i det fina vädret vill jag i alla fall..

Idag är det 11 mars också, precis en månad kvar till BF. För mig så får lillebror gärna komma nu dock. Jag älskar att vara tjockis men samtidigt så är det så himla jobbigt. Känns som om mitt bäcken inte vill vara med och leka längre, verkligen inte alls. LILLBROR KOM NU FÖR SJUTTON VI LÄNGTAR EFTER DIG ALLIHOPA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December