Obekväm

{ 2011-03-1910:06:47 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag tror aldrig att jag har kännt mig såhär obekväm i hela mitt liv. Det bara kliar i kroppen och jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Snälla, snälla, snälla bebis kom ut nu! Jag orkar inte göra mig fin för fem öre, hela kroppen värker så fort jag rör på mig och jag känner mig som en kossa som bara klagar. Jag vill kunna hålla Julia i famnen som jag typ inte kan nu, jag vill kunna trösta henne när hon är ledsen och jag vill kunna böja mig ner och fånga henne när hon springer i famnen på mig. Vad bra nu sitter jag och gråtar också.. Fy sjutton!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp med morrhåren tiger. Snart har Du två barn att hålla i famnen.

Kram Mamsen

2011-03-19 @ 11:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December