Örebro

{ 2011-03-0507:22:03 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi landade i Örebro igår kväll... Resan gick bra, åt sushi på vägen och handlade Ramlösa på en mack. Vi kollade Let's Dance och vek servetter sen blev det sängen. Fick lite smått hysteriskt skrattanfall när vi skulle somna, detta blev även värre när vi insåg att klockan endast var 22.00! Ibland känner jag mig som en gammal tant...
Vi är i alla fall uppe med tuppen och ska börja göra oss färdiga för mässan. Mamma har gjort jättefina saker som ska ställas ut. Pulver som jag är så har jag dock glömt kameran, trots att det var det sista jag tänkte på innan jag gick utanför dörren! Får se om jag kan få lite pics med mobilen kanske!
Saknar mina älskade där hemma, hade lite ont i hjärtat när jag gick! Jag vet att det här kanske är lite bra för oss, i alla fall så försöker jag intala mig själv det, men lika svårt är det i alla fall. Konstigt att jag är så hemmakära! Jag kommer i alla fall få det underbart hemma hos min mamma med min bästa vän, det är fint väder så man kan ha solglajjerna på sig också! Go Örebro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December