Promenad.

{ 2011-03-2021:07:05 } Dagbok | 0 kommentarer


Iag har vi promenerat i princip hela dagen! Min lilla familj promenerade först till Gullmarsplan, tog 4an över till Skanstull då det blåste så mycket på bron. Gick hela Götagatan för att möta upp med Ludde och Frida vid Slussen. Vi åt lunch och fortsatte sedan promenaden in till City där det hadlades glass. Klockan halv två satte vi lillebror på bussen hem till Örebro och vi tog T-banan hem, känndes lite väl abitiöst att gå hem också. Hemma i Hammarbyhöjden satte vi på barnet överdragskläder, mötte upp Marielle och hennes fästman vid 7eleven och handlade kaffe. Parken Fyren var målet efter det och där fick Julia leka av sig riktigt ordentligt medans vi njöt av den värmade vårsolen.
Klockan fyra var vi hemma hos min pappa, kvartsfinal nr 7 mellan Luleå-DIF gik av stapeln då. Pappa hejar på Luleå och jag på DIF så det här var en match som man bara var tvungen att se. Vi behöver inte riktigt prata om hur det slutade tycker jag, låt oss säga att jag nu resten av säsongen kommer att vara AIK:are.
Gid middag bjöds det på och för kanske 40 min sen så landade vi här hemma igen. Julia sover, hon har varit igång och fått massa frisk luft idag så läggning kan man inte säga var något problem. Hon somna som en stock... Jag ska faktiskt också gå och sova snart hade jag tänkt mig! Hoppas det är fint väder imorgon också!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December