Tar det lugnt

{ 2011-03-2910:49:22 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag tar vi verkligen det lugnt. Timothy och Julia gick upp vid kvart i åtta efter att ha sovit typ hela natten, jag och Noah vaknade vid halv nio. Vi har ätit frukost och kollat på film. Snart ska vi göra lunch och sen åka iväg till Timothys jobb och visa upp lillkillen. Vi ska åka och handla mat, tänkte att jag skulle laga god mat ikväll. Maten här hemma har väl varit sådär på senaste, har liksom prioriterat annat men nu är det dags att komma igång igen.
Har ringt till MVC och sagt att vi har fått vårat lilla underverk och att jag inte behöver tiden som jag hade imorgon. Har pratat med BVC och dem kommer hit imorgon och kollar hur vi har det. Hon som vi går hos på BVC ska få barn nu i april men vi ska gå hos hennes vikarie, båda två kommer hit imorgon. Är det så att man ska bjuda på något då? Kanske ska baka en sockerkaka eller något? Kommer inte riktigt ihåg hur det fungerar...



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Inte behöver Du baka toka! Tror knappt de hinner dricka kaffe. Kram

2011-03-29 @ 11:18:34
Postat av: The Fashionisto/a

Hej på dig! Vilken trevlig blogg du har :)

2011-03-29 @ 11:34:36
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December