Varit på utflykt

{ 2011-03-2916:32:44 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har hela vår lilla familj varit på utflykt, detta trots tråkigt väder. Vi var först på Timothys jobb. Bjöd på tårta för att fira lillens ankomst. Efter det åkte vi till Sickla för att handla mat. Averkade Polarn&Pyret en snabbis och handlade strumpor till Noah på Kappahl. Snart ska vi börja med mat här hemma också... Timothy ligger på sängen och myser med Noah och jag gosar med Jullis. Så fort man sätter sig ner och slappnar av så känner jag hur trött jag är, tror att jag kanske somnade en snabbis här på soffan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December