Vi åkte ut till Djurgården!

{ 2011-03-3115:53:50 } Dagbok | 0 kommentarer


Julia klättrade lite halvt på väggarna här hemma, vilket man kan förstå när hon är van att gå på dagis. Idag tog vi därför på oss och åkte ut till Djurgården. Det underbara vädret är ju så väldigt inbjudande! Vi köpte korv till lunch, promenerade en sväng för att sedan fika innan vi satte oss på båten till Slussen. Det var verkligen jätteskönt att komma ut och se lite liv och rörelse!
Nu är vi hemma igen och ska sätta igång att städa lite. Tvättstugan är bokad, jag ska plocka undan och dammsuga. Till middag ska det göras pasta carbonara, min pappa kommer hit och äter också. På TV blir det hockey så jag kanske hinner skriva ner förlossningsberättelsen ikväll också. Måste ju göra det medans minnet är färskt liksom!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December