Hon gör mig så stolt

{ 2013-01-2009:07:18 } Julia i ord | 0 kommentarer


 
Okej vi skulle ha kalas igår men så blev det inte, lillebror började dagen med att kräkas så det blev till att ställa in!
Vi som hade pratat så mycket om det här kalaset, handlat dagen innan och gjort iordning godispåsar. Självklart förväntade jag mig att ha en sur och arg 5 åring här hemma hela dagen och tanken slog mig för EN ynka sekund att skicka iväg Timothy och Noah för att ha kalaset här hemma i alla fall. Sen kom jag på hur arg jag själv blir på människor som tar syskon till magsjuka barn till dagis osv och tog mitt förnuft till fånga. Julia var så otroligt förstående och sa att vi inte kan ta hem kompisar hit för då kanske dem också blir sjuka, det slår mig igen hur stor hon har blivit och hur stolt hon verkligen gör mig.
 
Nu har vi varit kräkfria i ett dygn och här hemma ska det idag skrubbas toaletter, bytas handdukar och bytas lakan. Alla ska ta en dusch och sen ska jag faktiskt iväg till jobbet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December