När det blir sådär perfekt

{ 2013-01-1310:50:34 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår mådde jag så otroligt bra, dagen blev precis sådär perfekt som jag ville att den skulle bli. Det kommer bli en dag jag kommer ihåg hela livet, dagen då jag hittade den perfekta brudklänningen.
Lite halvkaos i butiken när vi först kom dit, många som ska gifta sig tydligen... Jag har ett bra tag kännt mig vilsen i "brudklänningsdjungeln" men tillsammans med mina tärnor och mamma hittade jag den PERFEKTA klänningen. Egentligen vill jag ju visa alla i hela världen ur den ser ut men det är jättehemligt då Timothy inte ska ha en aning om hur jag kommer att se ut (han har inte ens sett skorna som jag köpte i Florida!).
 
Dagen avslutades med middag på italienska restaurangen Papa, som jag btw verkligen rekomenderar. Smällde i oss både prima piati, seconda piati och en capuccino. Egentligen ska man gå ut och äta oftare, kan man sätta upp nyårslöften nu eller är det för sent?
 
 
Mykänsla på Papa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December