STUDENT!

{ 2013-01-2508:30:40 } Dagbok | 1 kommentarer


 
Börjar inlägget med att säg att handen från Hay även har fått en plats här hemma. Många andra som har den och för att vara ärlig var det på andra bloggar jag såg den först och inte i något inredningsmagasin eller i en butik. Känns som en annan tappning av gubben vi hade på pianot hemma hos min mamma när jag var liten + att jag tycker den är snygg.
 
Nu till det riktigt roliga!! JAG SKA BÖRJA STUDERA... Jag har kommit in på sjuksköterskaprogrammet och är helt överlycklig. Från att ha kännt mig otroligt depp, förvirrad och osmart till att känna mig glad, målinriktad men samtidigt nervös.
Nu börjar verkligen en resa, en spännande resa som förhoppningsvis får mig att utvecklas och kommer att ge mig ett annat hopp om framtiden!
 
Nu ska vi kila iväg till förskolan och sen väntar jobb. Ska försöka hinna med att handla lite skolgrejer också *pirr i magen*!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Handla på Du! Ska Du ha papper runt böckerna också? Haha puss!

2013-01-25 @ 08:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December