This just in

{ 2013-01-1813:27:06 } Hemma hos oss | 0 kommentarer


 
 
Hmm, vad gör man när man har två barn på förskolan och själv är ledig? Jo, man SHOPPAR!
Nja, inte riktigt sant men nästan! Imorgon har Julia barnkalas här hemma, bara några få kompisar från dagis, och det var lite som var tvunget att inhandlas. Sugrör t ex, serpentiner osv! Självklart hann jag med lite annan shopping också, b la superfina koppar från Lagerhaus som jag fram tills idag faktiskt har underskattat lite. Riktigt snygga grejer till inte alls farliga priser! Går igenom lite förändring rent inredningsmässigt just nu, från shabby till mer modernt och raka kanter. Dem här kopparna andas verklgien det jag vill ha in här hemma!
 
Dem ringde från dagis idag också, jag fick såklart hjärtat i halsgropen, men endast för att berätta att allt gick jättebra! Han hade ätit och låg nu och sov... Jag vet att jag har sagt det förut men säger det igen, jag är SÅ himla nöjd med barnens dagis. Barnen har roligt och blir otroligt aktiverade och vi föräldrar känner oss trygga!
 
Nu tänkte jag slänga min lurviga på soffan med en gokaffe i handen innan barnen ska hämtas, inviga nya kopparna... Det enda som saknas är en semla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December