Börjar skriva träningsdagbok.

{ 2009-09-0922:10:43 } Träningsdagbok | 1 kommentarer


Eftersom jag har slutat med cheerleading, jag ska prata om det snart här i bloggen men känner att jag inte riktigt är redo, inte riktigt vet vad jag ska skriva.
Men som sagt, eftersom jag inte längre får den träningen så måste jag komma på annat. Har kännt att min kropp verkligen måste komma igång igen, måste få röra på mig. Är trött på att se ut som en fet kossa liksom! Tänkte då att bloggen skulle kunna vara ett bra ställe att hålla mig motiverad på! Så från och med nu så kommer ni alltså att kunna följa min träning här i bloggen också...

Idag gjorde jag följande:

- Sprang i 40 minuter
- 100 situps
- 20 armhävningar

Nu ska jag hoppa in i duschen, har gjort en anisktmask som måste tvättas bort!





Kommentarer
Postat av: Fanny

"Eftersom jag har slutat med cheerleading, jag ska prata om det snart här i bloggen men känner att jag inte riktigt är redo, inte riktigt vet vad jag ska skriva." What do you meen with this?

Love you

2009-09-10 @ 09:13:08
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December