Börjar komma igång

{ 2011-05-0912:21:49 } Träningsdagbok | 0 kommentarer


Jag har ju sagt att jag ska komma igång lite mer med motionen! Har inte riktigt vetat vad jag ska göra egentligen, har varit ute och sprungit lite, promenerat... Igår inföskaffade jag mig ett par sånna där träningsskor, Reebok Reetone. Har idag varit ute och gått hela förmiddagen, lämnade Julia klockan nio och kom hem för 30 min sedan! Dem tränar vader, baksida lår och rumpan när man går. Jag har varit lite skeptisk till sånna skor men pratade med han i affären igår och han gav dem jättebra betyg (han hade själv sånna). Man känner verkligen att musklerna arbetar på ett helt annat sätt än i andra skor, I love it!
Skriver även på viktklubb.se vad jag har ätit och än så länge har jag inte gått över mina 1300 kcal/dag. Har kanske inte ätit det bästa men det har ju varit mycket i helgen (Charlies dop som var suuuupergfint). Nu är det ny vecka och struktur på måltider ska införas!




Jag, Noah och mina nya skor ute på promenad idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December