Viktklubb.se

{ 2011-05-0608:26:23 } Träningsdagbok | 0 kommentarer


Sitter och spanar runt lite på viktklubb.se! Känns som om jag verkligen är ett steg på vägen måste jag säga. Det finns massor av bra recept, tips på motion och så kan man följa sina egna kurvor för att se viktnedgång. Sitter och funderar lite på hur jag ska komma igång med matlagningen... Det blir väl att alla här hemma får äta maten, det är ju verkligen nyttiga recept! Jag brukar göra veckomatsedel här hemma och då letar jag roliga recept på nätet, tänker att det kanske kommer bli lättare nu för här får man redan färdiga veckomatsedlar. Man kan välja hur många potioner som ska lagas och sen anpassas receptet efter det. Kruxet blir ju lite halvt lunchlådan! Jag brukar laga extra middag så man får matlåda dagen därpå men det fungerar ju inte riktigt nu. Kanske kan göra så till Timothy men att jag får laga lunch hemma till mig själv på dagarna?! Eller så gör man så att man tar en dag i veckan när man bara lagar lunchlådor som man lägger i frysen och tinar när det är dags att äta. Det är väl i och för sig kanske bara under en period som man måste följa recepten. Allting går ut på att man räknar kallorier och efter ett tag så vet man ju hur mycket kallorier olika saker innehåller och då kan man ju komponera sina egna måltider.

Hemligheten är att inte stoppa i sig mer än vad man gör av med och enligt mina uppgifet så ska jag äta 1300 kcal per det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December